Hneď na úvod vám doporučujeme si na našej stránke aktivovať užívateľský účet. Budete tak mať pod kontrolou informácie o vašich objednávkach, adresách pre doručenie, či fakturáciu a vašich osobných údajoch. Tie môžete podľa potreby aj zmeniť. Stačí kliknúť na ponuku môj účet a zaregistrovať sa.

Ak máte priznanú zákaznícku zľavu, po zaregistrovaní a prihlásení, sa vám ceny produktov budú automaticky zobrazovať ponížené o vašu zákaznícku zľavu.

Vyhľadávanie

Ak viem čo hľadám, do poľa pre vyhľadávanie vpíšem kľúčové slovo, napríklad názov výrobku, alebo meno výrobcu (čelovka, Gore-Tex, lekárnička, Montane…)

Ak neviem čo hľadám, použijem menu v ľavom stĺpci, pre výber z tovarovej skupiny (napríklad: obuv – dámska – turistická).

Košík

Ak som si už vybral, svoj výber potvrdím kliknutím na Pridať do košíka.

Ak má tovar voliteľné varianty (farba, veľkosť), ich označením si zadefinujem môj výber. Zároveň sa zobrazí aj skladová dostupnosť. Následne si svoj výber potvrdím kliknutím na Pridať do košíka.

Umiestnením kurzora (šípky) na ikonu nákupného košíka v pravom hornom rohu sa mi zobrazí, čo som si doňho vložil. Vidím cenu položiek aj medzisúčet, teda sumu bez poštovného.

Ak chcem, v tomto kroku môžem jednotlivé položky odstrániť.

Ak mám vybrané všetko čo som hľadal, kliknutím na ikonu nákupného košíka, alebo kliknutím na Zobraziť košík, prejdem k ďalšiemu kroku.

sumáre košíka si k medzisúčtu vyberiem spôsob doručenia/dopravy. Vidím výslednú cenu mojej objednávky. Kliknutím na Skontrolovať a objednať,prejdem k ďalšiemu kroku.

Pokladňa

V pokladni vyplním formulár osobnými údajmi potrebnými pre doručenie a vystavenie dokladu o úhrade.

Ak som si ako spôsob doručenia/dopravy zvolil Zásielkovňu, vyberiem si pobočku, ktorá mi najviac vyhovuje.

Vyberiem si spôsob platby. Ak som si vybral platbu cez PayPal, Stripe, alebo vklad priamo na účet, postupujem podľa pokynov a vykonám platbu. Pri dobierke zaplatím až pri doručení mojej objednávky.

Prečítam si Všeobecné obchodné podmienky. Ak mi je všetko jasné a súhlasím, kliknem na vyznačený štvorček.

Kliknutím na Objednať  je to z mojej strany všetko, zbytok je už na ULULU friendly outdoor shop.

Tešte sa zo života!

Doprava

Osobný odber

Ten máme najradšej. Prídete, vyskúšate, vypočujeme, poradíme. Tovar bude pre Vás rezervovaný 2dni. Alebo sa nám ozvite a dohodneme sa na predĺžení.

pondelok – piatok: 09:30 – 11:15  12:00 – 18:00

sobota:                     09:30 – 13:00

nedeľa:                             zatvorené

Zásielkovňa

Doba prepravy 1 – 2 pracovné dni.

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste, ktoré si vyberiete.

Cena prepravy je 3,50€ s DPH. Pri objednávke nad 70€, je v rámci Slovenska doprava zdarma. Ak si vyberiete platbu na dobierku, účtujeme 1€. Takže, pri nákupe do 70€ s DPH zaplatíte hodnotu nákupu + poštovné 3,50€ a ak si vyberiete platbu na dobierku, tak ešte + 1€ za ňu. Ak váš nákup presiahne 70€, zaplatíte hodnotu nákupu, poštovné máte zdarma. Ak si vyberiete platbu na dobierku, tak ešte + 1€.

Do Českej republiky je cena dopravy 4,50€  s DPH. Ak si vyberiete platbu na dobierku účtujeme 1€ s DPH.

Slovenská pošta

Doba prepravy 2 pracovné dni.

Máte na výber doručenie balíka na adresu alebo doručenie na poštu (v prípade doručenia balíka na poštu nám to prosím uveďte do poznámky k objednávke). 

Cena prepravy je 4,50€ s DPH. Pri objednávke nad 70€ je v rámci Slovenska doprava zdarma. Ak si vyberiete platbu na dobierku, účtujeme 1€.

Príklad:

pri nákupe do 70€ s DPH zaplatíte hodnotu nákupu + poštovné 4,50€ a ak si vyberiete platbu na dobierku, tak ešte + 1€ za ňu. Ak váš nákup presiahne 70€, zaplatíte hodnotu nákupu, poštovné máte zdarma a ak si vyberiete platbu na dobierku, tak + 1€.

Do Českej republiky je cena dopravy 9€ s DPH. Ak si vyberiete platbu na dobierku účtujeme 1€.

Do ostatných krajín budeme riešiť spôsob a cenu doručenia individuálne. V pokladni zadajte ako spôsob dopravy osobný odber a v poznámke k objednávke nás na to vhodne upozornite.

Platba

Na úhradu vašej objednávky máte viacero možností.

Priamy vklad na účet.

Pre nás najvhodnejší spôsob. Žiadna tretia strana si za platbu nesťahuje spracovateľský poplatok.

Po odoslaní objednávky, poukážete vašu platbu priamo na náš bankový účet. Na identifikáciu platby (variabilný symbol) použite vaše číslo objednávky. Hneď po pripísaní platby na náš bankový účet, vám objednávku odošleme. 

PayPal

PayPal je internetový platobný systém, umožňujúci prevody peňazí medzi účtami, ktoré sú identifikované e-mailovými adresami. Celosvetovo populárny, dôveryhodný a bezpečný spôsob na online nákupy. Môžete zaplatiť vašou kreditnou kartou, aj keď nemáte PayPal účet.

Stripe

Bezpečná a moderná platobná brána, užívateľsky veľmi jednoduchá.

Vrátenie tovaru

Tovar, ktorý si objednáte cez www.ululu.sk, máte právo do 14 dní vrátiť aj bez udania dôvodu (pri nákupe v kamennej predajni právo na vrátenie tovaru nevzniká).

Lehota 14 dní na vrátenie tovaru začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom.

Nepoškodený, nepoužitý, nenosený tovar v originálnom obale, spolu s vyplneným formulárom a faktúrou/dokladom o kúpe tovaru zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil (do baliaceho papiera, fólie, ďalšej krabice a pod.)
Originálne obaly (od výstroje a oblečenia, krabice od topánok) sú súčasťou tovaru a musia byť vrátené nepoškodené a plne použiteľné pre ďalší predaj. Neprelepujte ich, ani ich nijak nepopisujte.

Jednoducho, tovar, spolu s originálnym obalom vráťte v stave, v akom by ste si ho boli ochotný kúpiť aj vy (alebo vaša teta zo SOI-ky).

Tovar nám môžete vrátiť

  • Zásielkovňou pomocou vydajných miest Packety, obsluhe nahláste kód: 92927602
  • poštou, alebo kuriérom (náklady na spätnú dopravu si hradí zákazník sám) na adresu ULULU – friendly outdoor shop, Gelle, s.r.o., Námestie Sv. Egídia 51/56 05801 Poprad ululu@ululu.sk +421949138438
  • osobne, kedy tovar spolu s vyplneným formulárom prinesiete do našej predajne

Zákon prevádzkovateľovi eshopu ukladá povinnosť vrátiť spotrebiteľovi do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru všetky platby, ktoré od neho prijal. Tým sa rozumie zaplatená kúpna cena, náklady na dopravu, dodanie a poštovné (avšak len náklady najlacnejšieho z ponúkaných spôsobov doručenia).

Pre urýchlenie a zjednodušenie celého procesu vrátenia tovaru nám veľmi pomôže, ak nám o tom dáte či už telefonicky, alebo elektronicky vedieť. Balíky sa zvyknú strácať, zatúlať, omeškať, tak budeme vedieť, že je nejaký na ceste.

Vopred ďakujeme.

Vedeli ste, že

podľa zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa, sa za spotrebiteľa považuje len fyzická osoba ? Teda osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

Spotrebiteľom sa nemyslí zákazník, ktorý vo svojej objednávke uviedol identifikačné údaje o svojom podnikaní (IČO, DIČ alebo IČ DPH), a teda nemá právo na odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je len na predávajúcom, či zákazníkovi umožní vrátenie tovaru.